perjantai 13. huhtikuuta 2012

Sisustuskuvahaaste: Keittiötarvike

Jaiks, perjantai ja 13. päivä! Toivotaan, että se on vain yksi päivä muiden joukossa. :)

IMAGE black and white on jo ehtinyt päättämään suositun sisustuskuvahaasteensa ja mitä olen seurannut, niin monet muutkin bloggaajat ovat jo aika pitkällä tässä neljän viikon kuvahaasteessa. Noo, minä olen jo kuitenkin selvinnyt toiselle viikolle! Hitaasti hyvä tulee. Mihinkäs tässä on kiire valmiissa maailmassa. :D

Mutta jatketaan nyt keittiötarvikkeiden kanssa. Ensimmäisenä mainitsisin keraamiset veitset. Kuvassa on nyt pari pienintä, mutta meiltä löytyy myös isoja keraamisia veitsiä. Ovat hyviä veitsiä, suosittelen.



Viimeisin hankinta keittiöön on Ikeasta Favorit-grillipannu (34,95 €). Toimii sekä liedellä että uunissa. On useamman kerran jo grillailtu liedellä parsaa ja muita kasviksia. Toimii myös pekonille! :) Hyvää tulee!

Kuva: www.ikea.com

Ja pitää vielä kerran hehkuttaa meidän Bodumin kahvimyllyä, vaikka olen siitä jo oman postauksen aikoinaan tehnytkin. Kahvista vain tulee niin paljon parempaa, kun sen keittää juuri jauhetuista pavuista. Eikä muuten mene minun mahanikaan niin helposti sekaisin kuin peruskultakatriinasta! Vinks vinks vaan kaikille, joiden maha ei kestä kahvia.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kivasta kommentistasi! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...